Bucuresti

Curs - Expert achizitii publice

Detalii

Categorie
Cursuri educatie
Modificat
acum 4 ani si 6 luni
Vizualizari
502

Voteaza & Distribuie

Descriere

Curs - Expert achizitii publice


Cursul Expert achizitii publice trateaza problema achizitiilor publice organizate de autoritatile contractante, astfel incat participarea la licitatie sa nu mai fie o problema pentru compania dvs.


Cursul este autorizat de Autoritatea Nationala pentru Calificari si se finalizeaza cu certificat de absolvire recunoscut de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului.


Nou: ultimele modificari legislative – legea 279/09.12.2011.


Lectori: jr. Parvu Viorel si jr. Costache Constantin – presedinti ai Completelor de Solutionare a Contestatiilor din cadrul CNSC


Cursul se va desfasura in perioada 13.12. – 16.12.2012 in Bucuresti, Bd. Octavian Goga, nr. 4.


Cursul are un numar de 40 ore (teorie si practica), iar tematica include: introducere si principii generale; tipuri de contracte de achizitii publice; autoritatile contractante, domeniile de aplicare si exceptiile; calendarul achizitiilor publice si programul anual de achizitii publice; estimarea valorii contractelor de achizitii publice; caietul de sarcini si termene de solicitare a clarificarilor; reguli de participare la procedura de atribuire; publicarea anunturilor; reguli speciale de transparenta, de comunicare si transmitere a datelor si de evitare a conflictelor de interese; licitatia deschisa, licitatia restransa, dialogul competitiv; negocierea cu/fara publicarea prealabila a unui anunt de participare; cererea de oferta si concursul de solutii; sistemul electronic de achizitii publice (www.e-licitatie.ro); atribuirea contractelor de achizitii publice; oferte alternative; subcontractantii; criterii de calificare si selectie: situatia financiara a ofertantului, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, situatia economico-financiara, capacitatea tehnica, standarde de asigurare a calitatii, criteriul de atribuire a contractelor de achizitii publice; stabilirea ofertei castigatoare si informarea candidatilor; incheierea contractelor de achizitie publica; anularea aplicarii procedurii de atribuire; contractele de concesiune si contractele sectoriale in activitati relevante; solutionarea contestatiilor; Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, cai de atac impotriva deciziilor C.N.S.C.; solutionarea litigiilor in instanta; contraventii si sanctiuni.


Cunoscand bine toate aceste detalii veti organiza mai bine procedura de achizitie publica, iar birocratica procedura de atribuire a contractelor va deveni mai prietenoasa.


Pentru inscriere la curs va rugam sa solicitati formularul de inscriere la tel. 021.326.77.36, 031.420.96.43, 0735.844.183 (persoana de contact – Denisa Pacuraru) sau sa il descarcati de pe site (www.intratest.ro - inscriere) si sa il trimiteti prin fax la 021.326.77.36 sau prin mail la office@intratest.ro / denisa.popa@intratest.ro.