Bucuresti
Se afişează 501-510 din 66402 rezultate.
  • Total Auto Electric
  • 0

  • Compania Total Auto Electric din Bucuresti isi asteapta clientii cu o carte de vizita cu greutate - experienta consistenta acumulata incepand cu anul 2008, exact pe aceasta nisa. Se poate repara orice model de alternator, la fel cum se poate oferi audit gratuit pentru alternatoare, urmat de reparatie rapida, in 24 de ore.
  • Bucuresti, Sectorul 3, Bulevardul Energeticienilor, nr. 86 (Vezi pe harta)
  • 0766748211
  • 0

  • LINE UP: Luna Amară, Trooper, Implant pentru Refuz, Ura de după Ușă, Salmastra, Wings of Hope la prima ediție "ROCK de DAT cu CAPUL" la Berăria H. Te rock frumos să dai sfoară în țară!
  • Vineri 5 ianuarie 2018
  • +1

  • Celebra trupa a anilor 90 si 2000, CRAZY TOWN, cânta la Bucuresti pe 21 ianuarie, de la 21:30, la Hard Rock Cafe! Special pentru acest show, nu vor fi mese în fața scenei.
  • Duminica 21 ianuarie 201821:30
  • 0

  • Iubirea vindecă tot. Chiar și un cancer la stomac, boală care i-a shimbat viața lui Gheorghe Coroi, un tânăr de 18 ani, elev al unui prestigios liceu din București, care a câștigat până acum nu doar premii și admirație, ci și dragostea celor din jur. Pentru el, pe 7 ianuarie, de la ora 20:00, pe scena Hard Rock Cafe vor urca Cornel Ilie și câțiva dintre colegii săi de liceu, pentru un spectacol caritabil emoționant.
  • Duminica 7 ianuarie 201820:00
  • FRESH - Expozitie de pictura
  • 0

  • În perioada 8 Ianuarie – 1 Februarie 2018, Elite Art Gallery deschide calendarul expozițional cu #FRESH. Expoziția este curatoriată de Gabriela Velea și reunește lucrările artiștilor Claudia Ion și Ioana Mîrlogeanu, doi dintre câștigătorii primei ediții a concursului de artă vizuală #FRESH.
  • 0748100280
  • Luni 8 ianuarie 2018 - Joi 1 februarie 2018
  • Atelier de scriere publicitară
  • 0

  • Miercuri 3 ianuarie 2018
  • Există cuvinte care, o dată auzite, nu ne mai ies din minte. Şi cuvinte care, o dată ajunse în conştiinţa noastră, determină schimbări, creează noi realităţi. Care este secretul lor? Prin ce tehnici putem vinde opinii, convingeri şi, în ultimă instanţă, produse?