Bucuresti

Anunt Diamant Euroinstal

Euroinstal Bucuresti - este un jucător important în domeniul instalațiilor termice, sanitare și de ventilație, cu o experiență de peste 24 ani în domeniu.
https://euro-instal.ro

10 sfaturi pentru a depăși așteptările clienților

10 sfaturi pentru a depăși așteptările clienților

Detalii stire

Categorie
Stiri afaceri - economie
Modificat
acum 3 ani si 5 luni
Apartine de
DWF
Vizualizari
489

Voteaza & Distribuie

Prezentare stire

Succesul unui business depinde, întotdeauna, de clienți, iar feedbackul acestora este oglinda companiei. Trebuie să îți menții clienții mulțumiți pentru ca afacerea ta să funcționeze optim și să aibă o traiectorie ascendentă. Poate părea dificil să satisfaci nevoile tuturor clienților, însă, cu o bună organizare și câteva trucuri, totul devine foarte simplu. Nu numai că vei avea clienți mulțumiți, ci îi vei și surprinde plăcut. Iată ce trebuie să faci, astfel încât să depășești așteptările tuturor și să te asiguri că ai câștigat clienți fideli.

1. Asigură-te că onorezi comenzile în timp util!
Timpul de livrare al comenzilor este un criteriu foarte important pentru clienți. Aceștia se așteaptă să primească coletele sau programările (dacă este vorba de servicii) cât mai repede. Totuși, livrarea depinde și de timpul de procesare al comenzii. Prin urmare, trebuie să te asiguri că faci față tuturor comenzilor și că angajații sunt cât mai activi. Un soft de gestiune a comenzilor, livrărilor sau programărilor poate fi util în acest sens.

2. Mulțumește-le clienților!
După fiecare vânzare sau serviciu, asigură-te că le mulțumești clienților verbal sau printr-un mail, printr-un mesaj sau chiar printr-un pliant introdus în colet, împreună cu produsele. De asemenea, alături de mulțumiri, transmite-le că sunt așteptați oricând pentru o nouă vânzare.

3. Trimite-le notificări și noutăți!
Trebuie să ții legătura cu clienții pentru a îmbunătăți relația cu aceștia. Ține legătura cu ei prin newsletter, mail, SMS sau sună-i. Totuși, și rețelele de socializare sunt utile. Ce trebuie să le comunici:

  • Produse/servicii noi
  • Oferte/discounturi/pachete promoționale/vouchere
  • Produse similare cu produsele preferate ale acestora
  • Evenimente
  • Concursuri/giveaway
  • Video de prezentare a produselor/serviciilor

4. Integrează o platformă informatică!
Digitalizarea informației crește, întotdeauna, ritmul de lucru și îmbunătățește organizarea. Un sistem de tip ERP, de genul Charisma ERP, înglobează toate informațiile într-o platformă unică și ajută la gestionarea tuturor departamentelor. Sistemul ERP poate fi dotat cu module de gestiune vânzări și suport clienți. De asemenea, un soft CRM (customer relationship management) este special conceput pentru îmbunătățirea relațiilor cu clienții și a calității proceselor de vânzare.

5. Solicită feedback!
Feedbackul sau recenzia clienților te ajută să evaluezi atât calitatea produsului/serviciului livrat cât și modul în care s-a comportat personalul. Astfel, poți identifica eventualele probleme ale companiei și poți afla ce trebuie să îmbunătățești, pentru a face clienții fericiți. Poți cere recenzii direct în magazin, pe site, pe rețelele de socializare, pe mail sau prin apel telefonic.

6. Oferă cadouri!
O metodă ingenioasă de a depăși așteptările clienților este livrarea periodică a unor mostre, cadouri sau vouchere, alături de produsele comandate. Acest lucru îi va surprinde plăcut și îi va convinge să mai cumpere de la compania ta.

7. Răspunde-le în timp util!
Timpul de răspuns este un alt criteriu important pentru clienți. Fie că aceștia au nevoie de o informație, fie că se confruntă cu o problemă, trebuie să le răspunzi cât mai repede posibil. Astfel, demonstrezi că firma ta este serioasă și preocupată de nevoile clienților.

8. Oferă-le condiții bune de lucru angajaților!
Fericirea angajaților este corelată cu fericirea clienților. Nu te poți aștepta să ai clienți mulțumiți, atâta timp cât angajații nu lucrează în condiții optime și sunt tratați nepotrivit. Un salariat care acumulează frustrări este mai puțin productiv și mai puțin amabil cu clienții. Prin urmare, tratează-ți angajații într-un mod cumsecade, asigură-te că primesc, întotdeauna, salariile la timp și că problemele lor sunt înțelese. Implementarea unui soft poate ajuta la eficientizarea procesului de lucru.

9. Cunoaște-ți clienții!
Clienții trebuie cunoscuți foarte bine, pentru a ști ce anume trebuie să le livrezi. Nu este suficient să le reții preferințele cu ajutorul unui soft de tip CRM. Pentru a le depăși așteptările, trebuie să creezi o notă personalizată produselor livrate. Un dialog poate ajuta mult la culegerea unor detalii despre nevoile clientului, astfel încât să le propui cele mai bune produse/servicii.

10. Pune mulțumirea clienților pe primul loc!
Clienții trebuie să fie, întotdeauna, pe primul loc. Dacă aceștia se confruntă cu o problemă, trebuie să faci tot posibilul să remediezi situația. Spre exemplu, dacă produsul livrat este defect sau spart, nu da niciodată vina pe client sau pe firma de curierat. Schimbă produsul sau oferă altul pe gratis!

Încearcă aceste trucuri pentru a depăși așteptările clienților. Nu uita că atunci când aceștia sunt mulțumiți, ei devin automat ambasadori pentru firma ta.

Sursa foto: pexels.com/photo/man-and-woman-near-table-3184465/

Anunt Diamant Bucuresteni.ro - publicitate online

Site-ul bucuresteni.ro este un site care doreste sa promoveze evenimentele din Bucuresti si nu numai, sa puna la dispozitia utilizatorului cea mai performanta harta electronica a Bucuresti-ului, si in acelasi timp sa ofere posibilitatea firmel...
https://www.bucuresteni.ro/site/publicitate/