Bucuresti

Agentie marketing online cu obiective clare de performanta

Agentie marketing online cu obiective clare de performanta

Detalii stire

Categorie
Stiri afaceri - economie
Modificat
acum 4 saptamani si 4 zile
Vizualizari
93

Voteaza & Distribuie

Prezentare stire

Se potriveste campania PPC obiectivelor tale?

Marketingul digital a evoluat considerabil in ultimii ani si aduce in prim-plan instrumente de promovare eficienta a unei afaceri, unul dintre acestea fiind publicitatea PPC, care aduce rezultate cuantificabile si care se bazeaza pe un buget bine stabilit, ce poate fi ajustat pe parcurs. Agentii de publicitate de la Noa Brands construiesc campanii de marketing PPC care sa favorizeze conversiile prin pozitionarea in primele rezultate generate de Google, aceste campanii fiind ulterior monitorizate si optimizate.

Daca obiectivul tau este de a genera cat mai mult trafic relevant pe website-ul afacerii tale si de a creste notorietatea brandului, poti gasi solutii la Noa Brands, agentie de marketing online care mizeaza pe rezultate concrete si performanta. Prin marketing PPC, anunturile tale castiga vizibilitate in fata publicului tinta, iar ceea ce deosebeste PPC de alte modele de publicitate este faptul ca se percepe o taxa numai atunci cand cineva face clic pe anunt.

Specialistii din cadrul agentiei au experienta de a pune la punct si de a optimiza constant o campanie PPC, care implica o planificare minutioasa si gestionare atenta. Promovarea prin anunturi de tipul Pay per Click reprezinta o solutie care se afla inclusiv la indemana afacerilor mici, ce vor sa isi creasca vizibilitatea in mediul online si sa masoare concret rezultatele eforturilor de marketing chiar daca dispun momentan de un buget limitat. Poti alege suma maxima pe care doresti sa o investesti in campania PPC, iar agentii de publicitate te vor sfatui in acest sens.

Cum sustin campaniile PPC obiectivele de performanta?

In orice etapa a unei afaceri, strategiile de marketing sunt esentiale pentru promovarea marcii, pentru cresterea conversiilor si a vanzarilor. Una dintre caracteristicile unei campanii de PPC este faptul ca poate fi monitorizata, ceea ce inseamna ca rezultatele sunt masurabile. Prin urmarirea conversiilor, afli exact care este numarul de afisari al anunturilor tale si poti determina mai usor valoarea rentabilitatii investitiei.

Popularitatea modelului de publicitate Pay per Click provine si din faptul ca permite unei afaceri sa isi targeteze in mod eficient publicul tinta (utilizatori ce cauta anumite cuvinte cheie, utilizatori care locuiesc intr-o anumita zona geografica, utilizatori care au mai vizitat website-ul si nu au efectuat inca o actiune etc.) Printr-o campanie bine construita de agentii de publicitate ajungi deopotriva la persoanele care te cauta si la cele care nu iti cunosc inca brandul.

Un alt considerent ce demonstreaza ca PPC este un model de publicitate care sustine performanta este faptul ca fiecare campanie este unica si poate fi personalizata, astfel incat sa functioneze in tandem cu obiectivele tale si sa nu depaseasca bugetul pe care il stabilesti. Campania poate fi ajustata chiar si dupa etapa de implementare, optimizarea periodica fiind cheia succesului. De exemplu, specialistii agentiei pot interveni atunci cand este cazul cu modificari la nivelul listei de cuvinte cheie sau sumelor licitate.

Asadar, PPC este sistemul de publicitate care iti aduce rezultate cuantificabile intr-un timp scurt si care este pus in aplicare prin intermediul unor campanii bine optimizate, care iti permit sa depasesti concurenta si sa atragi conversii. Poti creste bugetul alocat strategiilor de marketing PPC pe masura ce obtii rezultatele dorite, principiul ramanand acelasi – platesti doar cand utilizatorul ajunge pe website-ul tau.