Bucuresti

Ce inseamna display print?

Detalii

Categorie
Stiri Tehnologie
Modificat
acum 2 luni si 1 saptamana
Vizualizari
169

Voteaza & Distribuie

Prezentare

Intr-o lume in care tehnologia a preluat controlul, multe companii isi indreapta atentia asupra promovarii traditionale. Astfel, display print a devenit o optiune din ce in ce mai populara pentru o multime de firme. Majoritatea reclamelor se fac de obicei online in zilele noastre si multe companii nu reusesc sa recunoasca cat de important este inca marketingul bazat pe display print. Oamenii ar putea sa-l considere doar un cost suplimentar sau chiar ca fiind complet ineficient.

Totusi, imprimarea este o parte fundamentala a afacerii si in special a marketingului bazat pe tiparire. Imprimarea iti ofera o alta oportunitate de publicitate care iti permite sa te conectezi cu oamenii atat la nivel local, cat si fata in fata. Un display print este un termen general care poate cuprinde atat standurile din carton de tip POP (Point of Purchase), POS (Point of Sales), POSM Display (Point of Sales Materials) cat si semnalistica indoor/outdoor, window graphics, floor graphics, wall decorations, si in general toate printurile de trade marketing. Pentru a putea influenta decizia de achizitie a consumatorului, trebuie sa alegi un display print cu un design grafic remarcabil.

De asemenea print display print se pot realiza in conditii de eficienta economica ridicata o gama variata de produse de promovare indoor, precum: bannere, afise, postere si sisteme de expunere precum: popup spider, info desk, rollup, people stopper, hangere, postere, tablouri, tapet, standuri sau signalistica. Standurile si POSM Display-urile din carton fac parte din categoria celor mai des utilizate display print. Datorita vizibilitatii lor, sunt instrumentele perfecte pentru promovarea companiei.

Indiferent de domeniul in care activezi, alege display print, aceasta poate fi un instrument de marketing foarte eficient. Intelegerea importantei tiparirii publicitare pentru afaceri te poate ajuta sa devii mult mai eficient si sa iti dezvolti afacerea si gradul de constientizare al marcii.