Bucuresti

Cum deschizi un blog pentru a-ti dezvolta compania?

Cum deschizi un blog pentru a-ti dezvolta compania?

Detalii

Categorie
Stiri Tehnologie
Modificat
acum 2 saptamani si 5 zile
Vizualizari
76

Voteaza & Distribuie

Prezentare

Marketingul prin continut este inca un element esential pentru dezvoltarea oricarei afaceri online dintr-un server de gazduire domeniu. Desi ai putea crea o pagina de Facebook sau de Instagram, un blog reprezinta, de asemenea, o varianta excelenta pentru a-ti promova produsele si serviciile. Prin intermediul acestuia, vei reusi sa convingi un numar mai mare de persoane sa apeleze la tine si iti vei construi o prezenta web stabila. Inainte de a crea unul, este insa important sa ai un plan. Iata ce pasi sa urmezi pentru a putea atrage trafic intr-un timp scurt!

Stabileste care vor fi cuvintele cheie

Daca vrei ca oamenii sa afle de tine, nu e de ajuns sa scrii despre subiecte populare din industrie. In mod contrar, aceasta strategie ar putea reprezenta doar o pierdere de timp. Blogurile de companii sunt create in scop de marketing si reprezinta un mijloc pentru a atrage atentia, astfel incat este important sa-ti construiesti activitatea pe o strategie de cuvinte cheie. Acestea pot fi gasite prin intermediul instrumentului de la Google, precum si prin diverse servicii similare. Alege-le pe cele specifice, pentru a putea mari numarul vanzarilor. O expresie de tipul „incaltaminte sport pentru copii” este mult mai clara decat „incaltaminte sport”. Cuvintele cheie alese pot fi implementate in meta taguri si in corpul articolului. De asemenea, le poti utiliza pentru a optimiza imaginile si alte elemente de continut.

Creeaza continut de calitate

Planificarea continutului pe serverul de gazduire domeniu este o etapa importanta, insa munca cu adevarat grea incepe dupa ce detii blogul. Succesul pe care-l vei obtine pe termen lung este in legatura stransa cu calitatea continutului. Prin urmare, trebuie sa fii sigur ca publici articole interesante si ca oferi raspunsuri la diverse intrebari pe care le au cei care ajung la ele. Alege-ti o structura specifica si incearca sa creezi un outline pentru a putea lucra mai simplu. Daca iti doresti sa te diferentiezi de competitie, poti face articole mai lungi si sa folosesti imagini sau elemente grafice. Cu cat explici mai detaliat fiecare subiect, cu atat sunt sanse mai mari sa-ti ridici pozitia in motoarele de cautare.

Un alt element important este cel de research, deoarece ofera credibilitate. Prin urmare, include link-uri catre studii de specialitate si vei putea convinge oamenii mai usor de ceea ce spui. Majoritatea articolelor tale de pe serverul de gazduire domeniu trebuie sa fie de tip „evergreen”, adica sa ramana la fel de valoroase odata cu trecerea timpului. Cu toate acestea, poti scrie si despre subiecte populare, pentru a-ti putea mari traficul in anumite perioade.

Construieste o lista de email

Articolele care ajung populare vor atrage trafic, insa acesta se pierde odata cu trecerea timpului. Pe langa asta, audienta de pe retelele sociale nu este una stabila. Platformele precum Instagram nu-ti apartin si nu ai control total asupra a ceea se intampla cu contul tau, iar reach-ul organic a ajuns sa fie mai mic decat in trecut. Asadar, singurul lucru care-ti apartine cu adevarat este lista de email. In aceasta, exista persoane care citesc noutatile si le poti contacta in orice moment pentru a-i anunta despre promotii si oferte. Creeaza un formular de abonare pe blog si, de ce nu, ofera un discount la prima achizitie, pentru a putea atrage mai multi vizitatori pe serverul de gazduire domeniu.