Bucuresti

Cum să revii în formă după sărbători? 6 sfaturi care te vor ajuta

Cum să revii în formă după sărbători? 6 sfaturi care te vor ajuta

Detalii

Categorie
Stil de viata
Modificat
acum 4 luni si 6 zile
Vizualizari
303

Voteaza & Distribuie

Prezentare

Sărbătorile de iarnă sunt recunoscute ca fiind campioanele preparatelor tradiționale cu cel mai mare impact. Cozonacii, pasca, sarmalele cu mămăligă, dar și toate aperitivele atât de gustoase, pot lăsa urme destul de vizibile în forma corpului tău. Vinul fiert este nu doar delicios, ci și un foarte mare purtător de calorii. Rezultatul acestor zile pe care le petreci în cel mai plăcut mod, în mijlocul familiei și prietenilor, pot fi câteva kilograme în plus, care își vor face apariția nu foarte târziu în noul an.

Odată trecută febra sărbătorilor, revenirea la hainele de birou și ținutele de zi cu zi poate fi dureroasă. Chiar dacă faptul că ți-ai ieșit din formă poate fi o realitate crudă, nu este cazul să te simți demotivată. Datorită unui plan bine pus la punct, pe care să-l respecți în totalitate, cu puțină mișcare și cu ajutorul unor suplimente fitness, nu ar trebui să îți faci griji. Vei reveni în cel mai scurt timp la forma pe care ți-o dorești.

1. Evită regretele și lamentările
Cel mai bun lucru pentru a depăși regretele, este să-ți aduci aminte de timpul petrecut cu familia și cei dragi. Chiar dacă ai ceva lupte de dus acum, cu kilogramele în plus, nu poți spune că nu te-ai distrat în vacanță. Dar este momentul să privești înainte și să te concentrezi pe ce ai de făcut. Dacă te afunzi prea mult în regrete, nu doar că nu vei reuși să schimbi ceva, dar lucrurile se pot deteriora și mai mult. Este foarte posibil să intri chiar în depresie, iar asta trebuie evitat cu orice preț.

2. Stabilește obiectivele pe care vrei să le atingi
Acest proces de stabilire a obiectivelor este un pas important, deoarece te va ajuta să rămâi motivată până la final. Rezultatele muncii tale, ale exercițiilor fizice și ale dietei, vor fi vizibile după ceva timp, iar asta poate fi destul de demotivant. Obiectivele mari trebuiesc împărțite în obiective mai mici și ușor de atins, iar fiecare victorie trebuie sărbătorită.

3. Nu te înfometa
O dietă bine pusă la punct îți va aduce puțin mai greu rezultate, dar acestea vor fi pe termen lung. Înfometarea, nu doar că nu îți garantează nimic, dar îți pune în pericol întreaga stare de sănătate a organismului. Un aport scăzut de nutrienți va dezechilibra organismul, iar de cele mai multe ori rezultatul este complet opus, kilogramele continuând să se adune în ciuda eforturilor tale.

4. Aruncă resturile de mâncare
Este puțin complicat să renunți la obiceiurile alimentare din timpul sărbătorilor, dacă de fiecare dată când deschizi frigiderul vei vedea ceva bun acolo. Atunci când te apuci de revenirea în formă, nu trebuie să existe nicio tentație în jurul tău, iar cozonaci și sarmale aranjate frumos în caserole, sigur nu-ți vor face viața prea ușoară.

5. Planifică mesele în avans
Fă o listă de cumpărături și mergi la supermarket pentru aprovizionare. Asigură-te că mergi la cumpărături după ce ai mâncat, ca să să nu alegi lucruri impulsiv. Planifică mesele pentru cel puțin o săptămână în avans, astfel încât vei ști în permanență ce trebuie să gătești și când, iar senzația de foame nu te va chinui deloc.

6. Hidratează-te
De cele mai multe ori, perioada sărbătorilor implică un consum mic de apă, dar multe alimente sărate, astfel încât deshidratarea își face simțită prezența. Un consum adecvat de apă te va ajuta în demersul tău de a reveni cât mai rapid în formă și îți va îmbunătăți digestia. Pielea ta va fi mai elastică, iar starea generală va fi una de bine.

Începe să revii la obiceiurile bune cu pași mici, respectă recomandările din acest articol și rezultatele nu vor întârzia să apară.

Sursa foto: piqsels.com/en/public-domain-photo-zkluk