Bucuresti

Cum se fac campaniile PPC si ce avantaje ofera acestea?

Cum se fac campaniile PPC si ce avantaje ofera acestea?

Detalii

Categorie
Stiri Tehnologie
Modificat
acum 3 saptamani si 2 zile
Vizualizari
102

Voteaza & Distribuie

Prezentare

Atunci cand vrei sa te implici in campanii de marketing PPC vei obtine mai multe avantaje pentru ca cel mai popular motor de cautare, Google, ofera o cantitate masiva de trafic si cele mai multe afisari si clickuri pe anuntrui. Cat de des apar anunturile tale PPC depinde de mai multi factori si de aceea este important sa apelezi la Servicii pay per click profesionale, care sa iti aduca cele mai mari avantaje si beneficii. Tot ce trebuie sa faci este sa investesti in servicii de calitate, care sa iti garanteze succesul si care sa te ajute sa obtii rezultatele potrivite, altfel este foarte posibil ca investitia ta sa fie facuta degeaba.

Cum se aleg cuvintele cheie in campanii Google Ads

Atunci cand trebuie sa te implici in campanii Google Ads, va trebui sa tii cont de mai multe lucruri, dar cele mai importante sunt cuvintele cheie. Atunci cand vrei sa faci campanii Google Ads eficiente ai nevoie de urmatoarele repere:

  • Relevanta cuvintelor cheie - Crearea listelor de cuvinte cheie PPC relevante, grupuri de cuvinte cheie restranse si text publicitar adecvat .
  • Calitatea paginilor de destinatie - Crearea de pagini de destinatie optimizate cu continut convingator, relevant si un call to action clar, adaptat cererilor de cautare specifice.
  • Scorul de calitate - Scorul de calitate este evaluarea de catre Google a calitatii si relevantei cuvintelor cheie, a paginilor de destinatie si a campaniilor PPC. Agentii de publicitate cu scoruri de calitate mai bune primesc mai multe clicuri pe anunturi la costuri mai mici.
  • Creativitate - Forma atragatoare a anuntului este vitala; si daca faci publicitate in reteaua de display, poti utiliza un instrument precum Smart Ads Creator gratuit pentru a crea anunturi de calitate cu un design interesante, care vor determina clickuri.

PPC Keyword Research – cum se face cautarea de cuvinte cheie?

Indiferent daca faci promovare prin campanii de search si remarketing sau esti nou in domeniu si acum faci prima campanie de promovare PPC, ai nevoie de cuvinte cheie alese corect. Cercetarea cuvintelor cheie pentru PPC poate dura foarte mult, dar este, de asemenea, extrem de importanta. Intreaga ta campanie PPC este construita in jurul cuvintelor cheie, iar cei mai de succes agenti de publicitate Google Ads isi dezvolta si imbunatatesc continuu lista de cuvinte cheie PPC. Acesta este si motivul pentru care ai nevoie de o agentie pay per click care sa te ajute cu campania ta. Daca faci o singura cercetare a cuvintelor cheie o singura data, atunci cand creezi prima campanie, probabil ca pierzi sute de mii de cuvinte cheie valoroase, long tail, cu costuri reduse si foarte relevante, care ar putea conduce trafic la site-ul tau.

Apeland la servicii de publicitate prin sistemul Google ads pentru campanii PPC toate aceste cuvinte cheie vor fi identificate foarte usor. Iata ce trebuie sa iei in calcul atunci cand faci campanii Google ads si vrei sa gasesti cele mai bune cuvinte cheie:

  • Relevanta - Desigur, nu doriti sa platiti pentru traficul web care nu are nicio legatura cu afacerea ta. Ai nevoie de cheie directionate care sa duca la o rata de clic PPC mai mare, cost eficient pe clic si profituri crescute. Asta inseamna ca cuvintele cheie pe care licitezi ar trebui sa fie strans legate de ofertele pe care le faceti.
  • Exhaustivitate - Cercetarea cuvintelor cheie ar trebui sa includa nu numai termenii cei mai populari si cautati frecvent in nisa ta, ci si cuvintele long tail. Cuvintele cheie long tail sunt mai specifice si mai putin frecvente, dar se adauga pentru a reprezenta majoritatea traficului bazat pe cautare. In plus, acestea sunt mai putin competitive si, prin urmare, mai putin costisitoare.

Aceste detalii conteaza foarte mult si vor fi gestionate corect doar atunci cand lucrezi cu specialisti in domeniu.