Bucuresti

PPC marketing - garantia rezultatelor rapide?

PPC marketing - garantia rezultatelor rapide?

Detalii stire

Categorie
Stiri afaceri - economie
Modificat
acum 3 luni si 2 saptamani
Vizualizari
111

Voteaza & Distribuie

Prezentare stire

Daca iti doresti vizibilitate pentru brandul tau si vanzari rapide, atunci o strategie de Pay Per Click marketing poate reprezenta solutia optima pentru a-ti atinge obiectivele, indiferent daca ai un business la inceput de drum, sau un brand matur, bine pozotionat in piata. In fapt, PPC marketing ofera eficienta si control din punctul de vedere al costurilor de promovare, fapt care permite unui business sa investeasca un anumit buget in functie de rezultatele pe care doreste sa le obtina la un moment dat.

De asemenea, pot exista strategii de PPC marketing in care investitia este mare intr-o perioada scurta de timp pentru a genera leaduri si vanzari, la fel cum este recomandat sa existe si un buget constant investit intr-o strategie corecta de brand awareness, care ajuta la pozitionarea si mentinerea brandului in memoria afectiva a clientilor, indiferent ca ne referim la cei noi, cat si la cei deja fideli brandului.

Ce inseamna PPC marketing?


Pay per click (PPC) este parte din strategia care se desfasoara inainte ca un utilizator de internet sa intre in contact cu anunturile companiei, afisate fie ca urmare a unei cautari bazate pe cuvinte cheie lansata in motoarele de cautare, fie la nivel de afinitati si alti indicatori prezenti in diferite pagini de internet pe care acestia le au ca obicei de consum.

Spre exemplu, daca in cazul publicatiilor tiparite, brandurile cumpara un spatiu publicitar unde sa apara un anumit anunt legat de serviciile oferite, in cazul pay per click acest anunt poate aparea in mai multe pagini din mediul digital, existand un cost pe care compania il plateste de fiecare data cand cineva face click sau realizeaza o actiune raportata la anuntul sponsorizat respectiv.

Astfel, PPC marketing este o solutie digitala excelenta pentru a:

  • creste notorietatea brandului;
  • aduce volum mare de trafic in site intr-un timp redus;
  • genera lead-uri de calitate;
  • stimula vanzarile;
  • promova un nou serviciu sau produse;
  • castiga volum de trafic pe site-urile care sunt recent lansate, cu ajutorul cuvintelor cheie (nu trebuie confundat cu SEO sau inlocuit; el poate genera trafic atata timp cat campaniile de brand awareness sunt active, dar nu va influenta cautarile organice pentru brandul respectiv).

Dupa ce a fost stabilit produsul sau serviciul care se doreste a fi promovat, sunt create tipurile de anunturi care vor fi distribuite pe diferite medii de comunicare. De aici, specialistul in PPC iti va oferi, in functie de obiectivele setate pentru aceasta campanie, recomandari cu privire la bugetul care ar trebui investit pentru ca anunturile din campania care va rula sa atinga performante maxime. Adica, sa primeasca cat mai multe click-uri sau conversii din partea audientei targetate.

Astfel, atunci cand anunturile sunt active, conform bugetului si a strategiei de bidding, licitatia pe cuvintele cheie stabilite, acestea au sansa de a fi pozitionate deasupra competitiei si astfel pot genera trafic, leaduri sau vanzari directe, in functie de obiectivele setate. Pentru fiecare persoana care da click pe anunt, nu platesti mai mult decat valorea maxima a sumei (suma totala depinde de Quality Score, Ad Rank si sumele pe care le-au licitat competitorii).

Tipuri de campanii de PPC marketing


Publicitatea pay-per-click se gaseste in diferite formate si distribuita pe diferite canale online. Cu ajutorul specialistilor PPC vei sti care sunt cele mai bune mijloace de distributie pentru campania pe care o desfasori. Cele mai comune tipuri de campanii pay per click sunt reclamele platite sau anunturile din reteaua de cautare Google. Ca sa iti dai seama care sunt, atunci cand faci o cautare in Google sau pe orice alt motor de cautare pe un cuvant cheie specific, ele vor aparea in partea de sus, in primele rezultate ale paginii cu optiunile cautate, fiind marcate cu o eticheta care semnaleaza ca sunt anunturi platite.

Mai exista, de altfel, si publicitatea pe display, atunci cand faci cautari de pe un site pe altul, iar mai apoi, vezi reclame pe un site pe care l-ai vazut cu o ora in urma. Ele pot aparea fie ca un banner in partea de sus a paginii, fie jos sau lateral, in functie de bidding si dimensiunile anunturilor vizuale. Acest tip de ppc este extrem de important in campaniile de crestere a notorietatii afacerii.

Publicitatea pe Social Media este, de asemenea, tot PPC, iar aici ne referim la postarile sponsorizate de pe Facebook, Instagram, LinkedIn, TikToK etc. Efectuat corect, marketingul prin PPC iti poate aduce rezultate imediate foarte bune. Totul porneste de la o strategie de marketing corecta axata pe nevoile imediate si pe termen lung ale brandului. Specialistii NOA Brand pot realiza un audit complet al brandului in urma caruia vor propune companiei tacticile si strategia de marketing optima pentru ca businessul sa isi atinga obiectivele de vanzari si notorietate setate.

Cum ajuta PPC marketing businessul tau


Daca pana acum ai auzit mai degraba de SEO marketing ca solutie in obtinerea unor rezultate durabile si sigure de crestere a brandului in online, PPC marketing vine in ajutorul businessului tau cu o abordare care iti ofera rezultate imediate, mai ales daca ai setate obiective de vanzari intr-un interval de timp redus. In plus, odata stabilite obiectivele campaniei, textele si vizualurile anunturilor, cuvintele cheie, bugetul, perioada campaniei, mijloacele de distributie si publicul tinta, campania ta este gata de a fi lansata in mediul online.

Astfel, poti urmari in timp real evolutia acesteia, dupa perioada specifica de invatare prin care trece orice campanie noua, si poti prelua insight-uri ce te pot ajuta sa imbunatatesti performantele reclamelor. De toate aceste optimizari de campanie se ocupa specialistii in PPC marketing, ei fiind dedicati full time acestei activitati pentru a obtine cele mai bune rezultate.

Daca si tu iti doresti sa iti promovezi afacerea cu ajutorul marketingului prin PPC, NOA Brands Architects te poate ajuta sa ajungi in topul preferintelor consumatorilor din nisa aferenta businessului tau, folosind metode de marketing diferite, precum pay per click, SEO si content marketing.