Bucuresti

Prea ocupat pentru o viata sanatoasa? Iata cum sa balansati munca si un stil de viata activ!

Prea ocupat pentru o viata sanatoasa? Iata cum sa balansati munca si un stil de viata activ!

Detalii stire

Categorie
Stiri sanatate
Modificat
acum 4 saptamani si 3 zile
Apartine de
SEO Cupcake
Vizualizari
354

Voteaza & Distribuie

Prezentare stire

Un stil de viata sanatos este unul de echilibru, care include mentinerea ingrijirii personale si indeplinirea, in acelasi timp, a sarcinilor zilnice de la locul de munca, ingrijirea copiilor si a tuturor celorlalte elemente care pot aparea pe tot parcursul zilei. Acesta depaseste mentinerea unei diete sanatoase si a nivelurilor de activitate, deoarece include si gestionarea stresului, a somnului si chiar a cantitatii de informatii la care va expuneti zi de zi.

Ingrijirea de sine inseamna, pur si simplu, sa va prioritizati sanatatea fizica si mentala si sa va ganditi la impactul deciziilor dumneavoastra zilnice asupra starii fizice si mentale. Multi oameni folosesc argumentul ca sunt prea ocupati pentru a mentine un stil de viata sanatos, iar daca si dumneavoastra sunteti in aceasta situatie, iata ce trebuie sa faceti.
1. Creati un program zilnic
Una dintre cele mai bune modalitati de a ramane organizat si de a duce un stil de viata sanatos este sa va creati un program si sa folositi liste cat mai mult posibil pentru a va asigura ca ramaneti la zi cu sarcinile importante. Astfel, veti putea fi mai relaxat, eliminand stresul termenelor limita si veti putea sa va concentrati pe ce este cu adevarat important. Programul dumneavoastra va determina modul in care veti parcurge fiecare sarcina pe tot parcursul zilei si cand va puteti dedica o parte din timp pentru activitatile benefice sanatatii.
2. Preveniti aparitia stresului
Pentru a putea reduce stresul, primul lucru este sa recunoasteti ce situatii il provoaca si care sunt semnalele pe care organismul le trimite, cum sunt, de exemplu, tensiunea la nivelul umerilor si gatului si strangerea maxilarului. Odata ce recunoasteti semnele stresului, este important sa invatati cum sa il gestionati. Uneori puteti evita evenimentul care cauzeaza astfel de stari neplacute, iar alteori trebuie sa schimbati modul in care reactionati la el. Pe scurt, stresul poate fi prevenit in doua moduri fundamentale:

  • Reducerea experientelor traumatice sau modificarea si reinterpretarea a ceea ce provoaca stres;
  • Cresterea rezistentei dumneavoastra la stres prin imbunatatirea abilitatilor de gestionare a anxietatii, realizarea unei analize mai realiste a situatiei sau imbunatatirea abilitatilor sociale, in special a asertivitatii, a stimei de sine si a interactiunii sociale.

In plus, este posibil sa urmati obiceiuri sanatoase ce pot fi incorporate in viata de zi cu zi, printre care:

  • Faceti fata problemelor cu calm, concentrandu-va asupra problemei, stabilind obiective realiste si adaptandu-va la ceea ce nu poate fi schimbat;
  • Bucurati-va de fiecare zi, rezervandu-va timp pentru dumneavoastra si pentru activitati placute;
  • Adoptati o atitudine pozitiva interpretand schimbarile ca provocari si nu ca amenintari.

3. Optati pentru servicii medicale la domiciliu

Vi s-a intamplat vreodata sa aveti nevoie sa mergeti la spital si sa pierdeti ore in sir asteptand pentru a fi primiti la un consult, timp in care ati fi putut face altceva? Pentru a rezolva aceasta problema apelati la servicii medicale la domiciliu in Bucuresti, precum cele oferite de echipa Trumed, si scapati, astfel, de timpul pierdut inutil.

Acestea fiind spuse, in societatea actuala, in care productivitatea la locul de munca poate parea mai importanta decat bunastarea individuala, este necesar sa va faceti timp pentru a duce o viata sanatoasa lipsita de stres.

Sursa foto: pixabay.com