Bucuresti

Sfaturi pentru a fi productiv cand lucrezi de acasa

Detalii articol

Categorie
Articole amenajare si decoratiuni
Modificat
acum 3 saptamani si 3 zile
Vizualizari
79

Voteaza & Distribuie

Prezentare articol

Chiar inainte ca pandemia globala sa determine multe companii sa trimita angajatii sa lucreze de acasa, un numar tot mai mare de oameni preferau sa lucreze o zi sau mai multe pe saptamana in system home office. Datorită tehnologiilor în continuă dezvoltare precum Skype, Facetime, Slack, Zoom, Google Hangouts, aplicații de autentificare și cloud computing - ca să nu mai vorbim de mesaje text și e-mail - nu mai este necesar să fii într-un birou pentru a fi membru productiv al echipei. De fapt, multe tipuri de muncă pot fi realizate la fel de eficient, dacă nu chiar mai mult, de la un birou la domiciliu.

Pentru angajatori, lucrul de acasă poate spori productivitatea si reduce costurile organizaționale, în timp ce angajații beneficiază de avantaje precum flexibilitatea și lipsa deplasarii la/de la locul de munca. Indiferent dacă lucrati in system telemunca o zi pe săptămână (sau mai mult) sau cu normă întreagă - este important să vă asigurați că sunteți pregătit pentru a fi productiv.

Iată câteva strategii și sfaturi pentru a avea succes lucrand home office:

1. Stabiliti un program si respectati-l

Unul din principalele avantaje ale lucrului de acasa este flexibilitatea. Trebuie insa respectat programul stabilit pentru a putea fi productiv.

2. Creati o rutina dimineata

A decide să te așezi la birou și să începi să lucrezi la un anumit moment este un lucru nu neaparat usor. O rutină poate fi mai puternică decât un ceas pentru a vă ajuta să începeți în fiecare zi.

3. Stabiliți reguli de bază cu persoanele din spațiul dumneavoastra

Stabiliți reguli de bază cu alte persoane din casa dvs. sau care vă împărtășesc spațiul atunci când lucrați. Dacă aveți copii care vin acasă de la școală în timp ce lucrați în continuare, au nevoie de reguli clare cu privire la ceea ce pot și ce nu pot face în timpul respectiv. De asemena unele sarcini pe care in mod regulat le faceati cand erati acasa, nu inseamna ca mai pot fi acum facute…..sunteti la lucru, chiar daca sunteti acasa! Minimizati distragerea atentiei.

4. Pauze de program

Luati-va pauzele de masa si pauzele de activitate conform regulilor din compania in care lucrati. Nu scurtati pauza de pranz. Daca in cadrul companiei aceasta este de 1 ora, incercati sa o respectati. Iesiti din casa in cadrul pauzelor de 15 minute. Același sfat se aplică și persoanelor care lucrează în birouri tradiționale. Părăsiți clădirea cel puțin o dată pe zi. Corpul vostru trebuie să se miște. În plus, aerul proaspăt și lumina naturală vă vor face bine

5. Planificați interacțiuni sociale suplimentare

Unii oameni adoră gândul de a lucra în singurătate, dar chiar și cei mai introvertiți dintre noi pot începe să se simtă puțin claustrofobi după câteva săptămâni acasă, singuri, privind fix același proiect ore intregi. Fiți gata pentru asta și încercați să programați o oră de conectare cu lumea din afară, cum ar fi o întâlnire la prânz (chiar dacă o luați la ora 15:00) sau un apel video cu un prieten.

6. Configurați un spațiu de lucru funcțional
Nu toată lumea are un birou de acasă desemnat, dar este esențial să aveți un spațiu privat și liniștit pentru munca dvs. Dacă puteti, separati zona de lucru de spațiile personale și folositi-o doar pentru muncă, nu pentru alte activități. Ce mai adesea, companiile le ofera angajatilor posibilitatea de a-si achizitiona birouri si scaune pentru biroul de acasa. Cercetatorii afirma tot mai des ca statul pe scaun la birou are efecte negative comparabile cu fumatul. Si majoritatea petrecem sute si mii de ore anual pe scaun.

Recomandarea noastra este sa lucrati de la un birou reglabil pe inaltime

In urma unui studiu efectuat pe o perioada de 7 saptamani, s-a observat ca la 87% din participantii care au lucrat la birouri reglabile s-a observat o energie si o vigoare sporita determinand o crestere a productivitatii. Prin stimularea fluxului sanguin s-a observant si cresterea creativitatii utilizatorului.

Pe langa beneficiile oferite angajatului, este astfel si o investitie profitabila pentru angajator.

Filtre articol

Categorie articol: Mobila si accesorii