Bucuresti

Anunt Diamant Euroinstal

Euroinstal Bucuresti - este un jucător important în domeniul instalațiilor termice, sanitare și de ventilație, cu o experiență de peste 24 ani în domeniu.
https://euro-instal.ro

Vrei să fii influencer? 3 pași de urmat

Vrei să fii influencer? 3 pași de urmat

Detalii

Categorie
Stiri Tehnologie
Modificat
acum 1 an si 3 luni
Vizualizari
743

Voteaza & Distribuie

Prezentare

Un influencer este o persoană care are puterea de a influența deciziile celorlalți (în special pe cea de cumpărare) datorită cunoștințelor ce o fac o autoritate într-un domeniu anume sau datorită relației cu cei ce fac parte din publicul care o urmărește. La un nivel mai mare sau mai mic, cel mai probabil fiecare dintre noi a fost oarecum un influencer pentru alții dar pentru a deveni unul în adevăratul sens al cuvântului este nevoie de câteva ingrediente.

Achiziția instrumentelor potrivite

Pentru a putea deveni influencer este nevoie în primul rând de o conexiune solidă la internet iar aceasta nu poate fi realizată decât prin instrumentele de lucru adecvate. Un laptop Lenovo este o soluție performantă, atât pentru a învăța și găsi informații rapid dar și pentru a putea posta articole pe rețelele de socializare, pe site-ul de blog sau pentru a putea comunica eficient cu urmăritorii de oriunde este posibilă conectarea la internet. Este nevoie de o configurație de ultimă generație care să includă un procesor puternic din familia Intel I7 sau AMD Ryzen 7, suficientă memorie rapidă DDRAM 4 (16 Gb), placă grafică dedicată din familia Nvidia GeForce și soluții de stocare rapidă SSD pentru că, între materialele postate, vor fi cu siguranță și clipuri video sau poze pentru a căror prelucrare facilă este nevoie de resurse hardware consistente. Pentru că un influencer călătorește mult este necesr ca laptopul să fie capabil de autonomie extinsă.

Pe lângă un dispozitiv mobil precum laptopul este necesar și un telefon de ultimă generație, capabil să creeze clipuri video de calitate dar și poze pentru că un influencer are o viață plină de evenimente iar urmăritorii sunt foarte interesați de orice fel de noutăți. Pentru materiale video și foto realizate la calitate profesională este necesară totuși achiziția unei camere foto și chiar a unei camere video, precum și a accesoriilor necesare realizării unor materiale de calitate despre subiectele pe care influencer-ul le aduce în mod uzual în atenția celor care îi urmăresc paginile web sau social media.

Conceptualizarea mărcii și a nișei țintă

Doar vedetele își permit luxul de a fi celebre fără a căuta o țintă anume, fără a încerca cristalizarea unui brand; pentru ceilalți muritori de rând, este necesară atragerea publicului spre un domeniu de interes și conturarea unui profil care să atragă prin calitatea informației, frecvența postărilor, materialele audio, video sau foto. Nu trebuie să fie un concept care să placă tuturor, ba chiar este recomandat adeseori să fie controversat pentru că ceea ce intrigă, atrage vizualizări; cel mai important lucru este ca obiectul activității să fie unul care să-ți placă în primul rând ție, autorului ce te dorești a fi influencer.

Crearea de conținut


O dată identificat publicul țintă și conceptul spre care tindem este extraordinar de important să creăm și să postăm periodic conținut de calitate care să facă fericiți urmăritorii și să atragă noi persoane interesate. Cu cât numărul urmăritorilor crește, cu atât mai interesant este profilul influencer-ului; în general, conceptul de „micro-influencer” este definit de un număr maxim de 100.000 de urmăritori, dar și cei care reușesc să atragă constant câteva zeci de mii de urmăritori se pot considera influenceri de succes. Macro-influencerii sunt aceia care au depășit pragul de 100.000 de urmăritori și tind spre 1.000.000 în timp ce mega-influencerii.. ei bine, aceștia sunt vedetele, persoanele care atrag milioane de urmăritori chiar și cu cel mai mic gest. Succesul unui influencer este definit, evident, de numărul de urmăritori și răsplata este o remunerație care poate ajunge la câteva mii de dolari pentru fiecare postare.

Nu este greu să devii influencer, este nevoie de răbdare, multă muncă și pasiune și o apetență deosebită pentru a construi relații cu ceilalți. Pentru că de fapt, cel mai mare secret al devenirii unui influencer rezidă în dorința acestuia de a fi în mijlocul atenției, de a se oferi pe sine oamenilor.

Sursa foto: unsplash.com/photos/Dv0YZ2_V3nc

Anunt Diamant Bucuresteni.ro - publicitate online

Site-ul bucuresteni.ro este un site care doreste sa promoveze evenimentele din Bucuresti si nu numai, sa puna la dispozitia utilizatorului cea mai performanta harta electronica a Bucuresti-ului, si in acelasi timp sa ofere posibilitatea firmel...
https://www.bucuresteni.ro/site/publicitate/