Bucuresti

Zborul tău Blue Air întârzie sau a fost anulat? Probabil ai dreptul la compensație sau refund

Zborul tău Blue Air întârzie sau a fost anulat? Probabil ai dreptul la compensație sau refund

Detalii

Categorie
Oferte / Pachete Turistice
Modificat
acum 1 luna si 1 saptamana
Vizualizari
139

Voteaza & Distribuie

Prezentare

Ați cumpărat unul sau mai multe bilete de la compania aeriană Blue Air în așteptarea unei călătorii importante sau a vacanței de vis. Din nefericire, înaintea zborului primiți înștiințarea care vă dă peste cap toată călătoria: zbor Blue Air întârziat sau anulat. In astfel de situații aveți dreptul la o compensație de până la 600 de euro, dacă faceți la timp demersurile necesare.

Ați cumpărat unul sau mai multe bilete de la compania aeriană Blue Air în așteptarea unei călătorii importante sau a vacanței de vis. Din nefericire, înaintea zborului primiți înștiințarea care vă dă peste cap toată călătoria: zbor Blue Air întârziat sau anulat. Poate nu este primul gând care vă vine în minte, dar în astfel de situații aveți dreptul la o compensație de până la 600 de euro, dacă faceți la timp demersurile necesare.

Câți bani puteți primi compensație pentru neplăcerea suferită?

Regulementului Comisiei Europene nr. 261/2004 stipulează clar că, în cazul în care vă aflați în fața unui zbor întârziat sau anulat, sunteți îndreptățit să cereți până la 600 de euro despăgubire zbor Blue Air. Suma finală pe care o puteți primi depinde de numărul de ore întârziate și de distanța de zbor astfel:

  • 250 de euro pentru o întârziere de mai mult de 3 ore sau dacă avionul nu a aterizat, pentru o cursă sub 1500 km. Această sumă se aplică, de exemplu, pentru o cursă Bucuresti – Atena.
  • 400 de euro pentru o cursă întârziată mai mult de 3 ore, de peste 1500 km pe teritoriul UE sau între 1500 km și 3500 km în afara UE. O cursă Cluj Napoca - Lisabona se incadrează fără probleme aici.
  • 600 de euro pentru curse mai lungi de 3500 km, întârziate peste 3 ore, în afara UE.

Cum puteți accesa compensația care vi se cuvine?

Ca în orice altă situație asemănătoare, trebuie să vă pregătiți pentru multă birocrație și mult stres atunci când vă hotărâți să cereți o compensație zbor Tarom, Blue Air sau de la alte companii aeriene. Dacă nu doriți să vă împovărați cu tot stresul asociat acestui proces, există juriști profesioniști care se pot ocupa de dosarul dumneavoastră.

AirAdvisor are o vastă experiență în domeniu și vă poate ajuta în demersul de a obține o despăgubire corectă pentru situația în care vă aflați. Cum funcționează? Contra unui comision de 30% retras din compensația finală (dumneavoastră nu veți plăti nimic inițial), specialiștii de la AirAdvisor vor prelua cazul dumneavoastră și vor reuși să obțină cea mai mare compensație la care aveți dreptul. Aceștia vor verifica în detaliu eligibilitatea, vor contacta companiile aeriene și vor colabora cu autoritatile în timp ce dumneavoastră vă vedeți în continuare de treburile cotidiene.

Ce trebuie să faceți pentru a crește șansele obținerii unei compensații cât mai mari?

Companiile aeriene vor încerca să diminueze daunele oferind pasagerilor diferite mici atenții care să le reducă supărarea. Nu lăsați acest comportament să vă determine să renunțați la cererea dumneavoastră. Ca pasager al oricărui zbor întârziat, beneficiați obligatoriu de dreptul de deservire. Astfel, compania nu vă face un serviciu, ci vă respectă un drept. În ce constă dreptul la deservire?

  • Mese și băuturi răcoritoare gratuite.
  • Două apeluri telefonice, de telex, fax sau e-mail.
  • Cazare gratuită și transport gratuit la hotel și de la hotel la locul de cazare.
  • Rambursarea prețului biletului de avion în totalitate sau zbor de întoarcere la punctul de plecare, atunci când întârzierea este mai mare de 5 ore.

În plus, există posibilitatea ca operatorul aerian care operează zborul dumneavoastră să vă ofere o compensație pe loc pentru deranjul la care ați fost supus. De cele mai multe ori aceste cadouri immediate constau în reduceri pentru următoarele zboruri sau sume mici de bani. Este important să nu le acceptați, altfel nu veți mai fi îndreptățit să obțineți compensația corectă.

Un alt aspect foarte important care ajută enorm la obținerea unei sume mari de bani ca și compensație pentru zborul anulat/întârziat este păstrarea tuturor actelor legate de zborul respectiv. Aveți grijă să puneți toate documentele de zbor la loc sigur, ferit de posibilitatea pierderii sau degradării.

În concluzie, atunci când vă aflați într-o astfel de situație neplăcută este important să nu vă pierdeți cumpătul și să vă amintiți că aveți aliați de nădejde în demersul dumneavoastră de a obține despăgubiri pentru deranjul creat de compania aeriană. În cazul în care nu aveți timpul sau răbdarea necesară să vă ocupați de birocrația necesară obținerii despăgubirilor, puteți apela fără grijă la profesioniști, iar aceștia vor lucra pentru a obține cea mai mare compensație posibilă în cazul dumneavoastră.