Bucuresti

Ai o afacere? Evita aceste greseli cand oferi produse promotionale

Ai o afacere? Evita aceste greseli cand oferi produse promotionale

Detalii stire

Categorie
Stiri diverse
Modificat
acum 2 luni si 1 saptamana
Apartine de
SEO Cupcake
Vizualizari
106

Voteaza & Distribuie

Prezentare stire

Campaniile de marketing cu materiale promotionale se numara printre modalitatile de promovare cu cele mai bune rate de conversie. Succesul lor este influentat, insa, de cativa factori pe care nu trebuie sa-i scapi din vedere. Oferirea materialelor promotionale nu este un gest comercial care poate fi facut oricand si oricum. Obiectivul de marketing si modul in care se desfasoara campania sunt esentiale pentru ca business-ul tau sa beneficieze de pe urma unui astfel de demers.

Descopera ce greseli nu trebuie sa faci atunci cand apelezi la metoda obiectelor promotionale

1. Nu personalizezi materialele promotionale special pentru publicul tau

Atunci cand alegi „atentiile” pe care le vei oferi persoanelor vizate de o asemenea campanie, trebuie sa iei in calcul profilul acestora. Nu te lasa influentat de propriile dorinte si gusturi, ci afla care sunt trasaturile grupului tinta pe care il ai in vizor si fa o alegere tinand cont de de ele. Datele demografice si psihografice care definesc acest public iti vor da indicii pretioase despre ce tip de obiecte personalizate apreciaza acestia.

2. Nu tintesti catre obiective clare

Ca orice alta campanie de marketing si una de acest gen trebuie sa aiba un obiectiv bine definit. Printre scopurile pe care le poti avea in vedere se numara sporirea traficului pe website, dezvoltarea unei liste de mail-uri sau pur si simplu cresterea notorietatii brandului. Abia dupa ce ai setat acest tel si tii cont de el, vei putea sa faci alegeri inspirate cu privire la obiectele promotionale pe care vrei sa le oferi si la metodele de distributie prin care doresti sa ajunga la public.

3. Adopti un design generic

Obiecte promotionale isi vor rata scopul daca au un aspect care nu iese in evidenta cu nimic. Ele vor fi trecute cu vederea, iar investitia ta va fi inutila. De aceea, ai nevoie de o echipa creativa care sa puna in valoare mesajul pe care doresti sa-l comunici despre brandul tau. Cu o campanie promotionala de obiecte personalizate la 3dartagency.ro, poti fi sigur ca publicul tau va primi o „atentie” utila si interesanta, care va ajuta la consolidarea imaginii afacerii tale.

4. Oferi informatii care nu iti aduc ulterior un beneficiu

Este esential ca pe materialele pe care le oferi sa incluzi date ce te vor ajuta sa-ti indeplinesti obiectivele. Acest lucru inseamna ca ele vor furniza publicului instrumentele necesare pentru a actiona asa cum iti doresti tu. Prin urmare, selectioneaza cu atentie mesajul pe care il inscriptionezi pe obiectele personalizate si include o modalitate prin care poți fi contactat, cu ajutorul unei adrese web, al unui QR code sau chiar al unui numar de telefon.

5. Alegi solutii mai ieftine in defavoarea celor de calitate

Desi aceste produse pot parea insignifiante, nu este deloc asa. Ele transmit un mesaj indirect despre valorile si standardele brandului tau. Prin urmare, alege materiale si imprimeuri de calitate, care sa faca o buna impresie chiar si celei mai exigente persoane.

Prin urmare, evita aceste greseli in implementarea campaniei de marketing, iar obiectele personalizate isi vor atinge scopul pentru cresterea afacerii tale.

Sursa foto: unsplash.com