Bucuresti

Care sunt avantajele agenției de marketing online?

Care sunt avantajele agenției de marketing online?

Detalii

Categorie
Stiri Tehnologie
Modificat
acum 4 saptamani si 4 zile
Apartine de
DWF
Vizualizari
98

Voteaza & Distribuie

Prezentare

Înainte de a răspunde la întrebare, voi defini mai întâi termenii de „agenție marketing online” deoarece ca în mai toate domeniile și în marketing există activități complementare, dar care diferă destul de mult. Este o legătură între conceptul de marketing online și cel de marketing digital, dar în contextul real, acestea sunt două elemente distincte ale marketingului. Cel mai bine este să diferențiem termenii oferind câteva detalii.

Terminologie

Marketing digital este ca o umbrelă pentru tot ce utilizează un dispozitiv electronic, inclusiv marketing online. Adică agenția de marketing digital se poate ocupa cu difuzarea de reclame (broadcasting), cărți electronice, aplicații telefonice, podcasts și radio, TV online etc. Agenția de marketing online este o subgrupă a agențiilor de marketing digital, referindu-se la conținutul sau reclamele difuzate pe internet. Aceasta se ocupă de: site-urile, blogurile, rețelele sociale și newsletterele fiecărui client. Fiecare agenție de marketing online se concentrează pe atragerea clienților și construirea unei prezențe online.

Agenția de marketing online include diverse activități precum:

  • SEO (Search Engine Optimization): optimizarea on și off page a fiecărui site pentru motoarele de căutare
  • PPC (Pay Per Click): plasarea anunțurilor și reclamelor în locuri strategice pentru care vei plăti atunci când o persoană dă clic pe anunțul tău. PPC include Google Ads, Facebook Ads etc.
  • Display Ads: Advertoriale, Shopping Ads, Video Ads etc.
  • Site: baza pe care au loc campaniile online. Poate fi un blog individual sau a unei companii, un magazin online, un site de prezentare.

Care sunt avantajele agenției de marketing online?


Pe scurt, răspunsurile sunt: costul redus, aplicabilitate în toate industriile și în fiecare firmă indiferent de mărimea acesteia, flexibilitate privind costurile pe care dorești să le cheltui, selectivitate privind categoriile pe care le țintești. De asemenea, există multiple modalități de a măsura și urmări cu exactitate performanța marketingului online, adică a strategiilor pe care le are agenția de marketing online. Astfel fiecare agenție va ști cu exactitate ce eforturi trebuie să depună, de ce resurse are nevoie, cum să aplice și cum să planifice activitățile pentru a avea rezultatele dorite de fiecare client.

De ce ai angaja o agenție de marketing online?


Te gândești că poți și tu să realizezi toate aceste elemente sau că poți angaja una sau mai multe persoane care se pot ocupa de marketing online, dar o agenție îți va fi de mare ajutor. Astfel acea sau acele persoane angajate de către tine să fie un suport pentru tot ceea ce face agenția de marketing online.

Agenția de marketing online îți aduce abilitățile necesare pentru a proiecta o strategie viabilă care să țintească direct către publicul dorit de către tine și să stabilească cele mai bune canale pentru a realiza acest lucru. De asemenea, aceasta are cunoștințe despre cele mai noi instrumente și tendințe din marketing.

Creativitatea este un alt motiv pentru care să angajezi o agenție. Deoarece aceasta vine din afară observă și ce face concurența, și va veni cu idei noi sau chiar idei la care te-ai gândit ori le-ai aplicat, dar care nu s-au concretizat.

Astfel, dacă apelezi la o agenție de marketing online care ți-a dat încredere că poate să realizeze task-urile și obiectivele pe care i le ceri, cu siguranță vei avea cel puțin avantajele menționate mai sus.

Sursa foto: pexels.com