Bucuresti

Ce produse de curățenie pentru firmă să NU îți lipsească de pe stoc

Ce produse de curățenie pentru firmă să NU îți lipsească de pe stoc

Detalii stire

Categorie
Stiri casa si gradina
Modificat
acum 1 an si 4 luni
Apartine de
DWF
Vizualizari
243

Voteaza & Distribuie

Prezentare stire

Mediul în care lucrează oamenii trebuie să fie curat, îngrijit și bine igienizat, cu atât mai mult în contextul actual, marcat de pandemia Covid-19. Produsele de curățenie au devenit elemente tot mai importante în viața noastră în ultimul an, astfel că nu trebuie să lipsească de pe stoc.

Iată ce măsuri de curățenie suplimentare trebuie luate într-o firmă și ce categorii de produse sunt potrivite.

Accesorii de menaj

Fără accesoriile de menaj potrivite nicio sesiune de curățenie nu poate fi îndeplinită corect. Așadar, verifică stocul și adaugă în coșul de cumpărături produse de curățenie precum: saci menajeri, mătură, făraș, mop, lavete și altele de acest tip. Ca să te asiguri că nu uiți niciun element, cere părerea personalului care se ocupă de curățenie în firmă.

Produse pentru curățarea suprafețelor

Detergenții universali și dezinfectanții sunt foarte importanți pentru siguranța și protecția angajaților, astfel că nu trebuie să lipsească de pe stoc. În funcție de tipurile de suprafețe și zonele de curățat și dezinfectat, alege produsele care se pliază pe necesitățile companiei. Pe listă de cumpărături trebuie să se regăsească detergentul pentru pardoseli, detergentul pentru geamuri, detergentul pentru suprafețele din baie și bucătărie.

Produse pentru întreținerea mobilierului

Alte produse de curățenie necesare în orice firmă sunt cele care se folosesc pentru întreținerea pieselor de mobilier. Așadar, data viitoare când achiziționezi astfel de produse nu uita să adaugi și pămătuful, spray-ul și șervețelele pentru mobilă. Alege soluții cu efect antistatic și arome delicate, astfel încât să creeze o atmosferă relaxantă în spațiul de lucru.

Odorizante de cameră

Este important ca biroul să strălucească de curățenie și să miroasă plăcut în fiecare zi. Aromele plăcute ne inspiră, ne relaxează și ne face să ne simțim în largul nostru. Nu numai că angajații vor lucra cu spor, dar și vizitatorii vor fi atrași într-un mod pozitiv de atmosferă. Cel mai bun loc în care pot fi așezate este la intrarea într-o încăpere pentru că este o bună metodă de întâmpinare.

Alte sfaturi pe care să le pui în aplicare în firmă:

- nu lăsați alimente cu miros intens în birou;
- în firmă ar trebui să existe o sală de mese unde să mănânce angajații, astfel încât să nu o facă la birou;
- goliți în fiecare zi coșurile de gunoi, mai ales dacă se aruncă și resturi de alimente în acestea;
- aerisiți periodic încăperile;
- decorați spațiul de lucru cu flori în ghiveci. Plantele cu frunze sunt considerate bune purificatoare de aer;
- schimbați periodic filtrele aparatelor de aer condiționat;
- intensificarea igienizării spațiilor comune.

Sursa foto: pixabay.com