Bucuresti

Cum să lucrezi mai eficient în timpul pandemiei: 4 ponturi utile

Cum să lucrezi mai eficient în timpul pandemiei: 4 ponturi utile

Detalii stire

Categorie
Stiri economie
Modificat
acum 4 saptamani si 4 zile
Apartine de
DWF
Vizualizari
95

Voteaza & Distribuie

Prezentare stire

Pandemia de Covid-19 a adus noi provocări nu doar pentru sănătatea publică și relațiile sociale, ci și pentru mediul economic. Numeroasele schimbări la nivelul relațiilor comerciale și consumului și măsurile de prevenire a îmbolnăvirii și-au pus amprenta asupra tuturor companiilor, indiferent de domeniile de activitate. Necesitatea distanțării sociale a îngreunat munca la birou, iar multe firme au adoptat lucrul remote, cu rezultate mai mult sau mai puțin mulțumitoare. Cum pandemia continuă, cu noi valuri de îmbolnăviri care se succed unul după altul, presiunea asupra angajaților, activității și mediului economic persistă. Pentru a menține și crește productivitatea, este nevoie să eficientizezi lucrul. De aceea, ți-am pregătit 4 ponturi care te vor ajuta în acest sens.
1. Construiește o infrastructură virtuală prietenoasă și puternică
Când contactul dintre angajați este redus, fie din cauza măsurilor de distanțare la birou, fie ca urmare a mutării activității la domiciliu, o infrastructură virtuală care să asigure un flux de lucru eficient este esențială. Investiția în tehnologie poate fi costisitoare și poate necesita investiții în programe de training pentru angajați. Totuși, implementată corespunzător, tehnologia poate avea un impact pozitiv semnificativ asupra afacerii tale. Bineînțeles, ai nevoie de acces rapid la internet, de un sistem de securitate cibernetică performant și de echipament adecvat pentru fiecare angajat. Înainte de a muta lucra pe noua infrastructură virtuală, testeaz-o cu atenție pentru a identifica orice posibilă problemă, înainte ca aceasta să îți afecteze activitatea.
2. Păstrează echipa unită și motivată
Pandemia accentuează stresul și oboseala angajaților, nu doar din cauza îngrijorării față de o posibilă îmbolnăvire, ci și din cauza măsurilor de prevenire a acesteia. Viața personală a colectivului de angajați cunoaște, de asemenea, impactul crizei sanitare, iar acest lucru se răsfrânge și asupra activității fiecăruia dintre ei. Comunicarea atentă și disponibilitatea față de orice problemă ajută la menținerea unei atmosfere productive.

Organizarea unui protocol de comunicare pentru a ușura fluxul de lucru este foarte utilă în reducerea stresului și în eficientizarea activității. Implicarea angajaților în luarea deciziilor și încurajarea inițiativei este de asemenea productivă, pentru că transmite apreciere și încredere. Nu uita că lucrul trebuie uneori însoțit de momente de destindere și comunicare informală, sub forma unor team building-uri, ieșiri sau jocuri.
3. Asigură spații de lucru adaptate pandemiei
Amenajarea birourilor pentru a respecta măsurile de distanțare socială și de prevenire a îmbolnăvirii poate reprezenta o adevărată provocare. Nu vrei să riști ca activitatea să aibă de suferit și eficiența să scadă, așa că trebuie să planifici bine modul în care împarți spațiul. Ideal este ca acesta să poate fi adaptat în funcție de nevoile tale, dar să fie și accesibil. Atât clienții, cât și angajații trebuie să aibă acces facil la clădire și la diverse servicii. Nu uita că zona și aspectul clădirii contribuie la imaginea firmei, indiferent de rezultatele muncii tale. Găsești spații de birouri de închiriat în București care îndeplinesc toate aceste condiții. Astfel, te poți concentra asupra activității fără a pierde din eficiență din cauza spațiului inadecvat.
4. Gândește în perspectivă
Este ușor să ne lăsăm pradă impactului emoțional al pandemiei și să o percepem ca pe o barieră de netrecut, dar scopurile noastre trebuie să rămână obținerea de rezultate bune și progresul. Încearcă să îți proiectezi activitatea în viitor, fără să ignori provocările pandemiei, dar în același timp să le consideri ca o etapă normală pe care o vom depăși. Nu înceta să faci planuri de viitor, să investești în dezvoltare și inovație și să cauți permanent metode de a-ți îmbunătăți lucrul. O atitudine orientată spre rezultate pozitive este cheia pentru orice reușită.

Pandemia marchează un moment de criză pentru omenire și este firesc să pierdem din productivitate în anumite momente. Totuși, dacă ții cont de ponturile noastre, ai toate șansele să lucrezi mai eficient și să ai rezultate bune.

Sursa foto: pexels.com/photo/woman-with-face-mask-looking-at-a-laptop-4240606/