Bucuresti

De ce sa detii un magazin online de imbracaminte

De ce sa detii un magazin online de imbracaminte

Detalii stire

Categorie
Stiri Comert
Modificat
acum 4 luni si 6 zile
Apartine de
Perspektive Vision
Vizualizari
128

Voteaza & Distribuie

Prezentare stire

A vinde imbracaminte online cu siguranta nu este o sarcina usoara. Dar a devenit o alegere obligatorie. Mai ales in fata cresterii semnificative a inclinatiei oamenilor de a cumpara online. In ziua de azi, concurenta este din ce in ce mai acerba: moda este un sector care si-a gasit imediat loc pe Internet si creste mai rapid decat media altor sectoare. Tocmai din acest motiv, doar magazinele care reusesc sa fie credibile, de incredere, originale sunt sortite sa aiba succes.

Specializeaza-ti oferta comerciala pentru a avea succes online

Dar care este reteta secreta pentru a crea un bun e-commerce de imbracaminte? Probabil verticalitatea ofertei tale comerciale. Si prin verticalitate ne referim la faptul ca, cu cat este mai specific tipul de marfa pe care il vinzi, cu atat va fi mai usor sa interceptezi nisa de piata potrivita. De exemplu: daca doresti sa vinzi imbracaminte, concentrarea pe vanzarea de imbracaminte second-hand pentru copii, mai degraba decat imbracaminte de designer, ar putea fi o alegere comerciala excelenta pentru a va concentra pe o nisa de piata.

Comert electronic de imbracaminte: fa un lucru, dar fa-l corect!

Specializarea in continuare in vanzarea de imbracaminte de lux second-hand sau de imbracaminte pentru copii second-hand este si mai buna. Un continut foarte relevant si consistent din punct de vedere semantic iti ofera o mai mare vizibilitate pe motoarele de cautare, in comparatie cu magazinele care vand mai multe lucruri. Acest lucru se intampla deoarece motorul de cautare tinde sa arate continut care este la fel de consistent cu cautarile pe care le fac utilizatorii. Poti apela la optimizare SEO Bucuresti pentru vizibilitate online. Odata ce ai ales strategia comerciala, va trebui sa intelegi cum si pe ce platforma sa va creezi comertul electronic. Dar inainte de a umple magazinul, iata punctele care te pot ajuta sa atingi obiectivul.

1. Reclama punctele forte ale produselor tale

Lumea comertului electronic din sectorul de imbracaminte este in continua expansiune, atat din punct de vedere al cifrei de afaceri, cat si al numarului de magazine online. Incepe cu produsele pe care doresti sa le vinzi si fa o analiza atenta a punctelor lor forte si a eventualelor puncte slabe. Identifica, promoveaza si fa publicitate online cat mai mult posibil: utilizatorii trebuie sa stie de ce este mai bine sa cumpere de la tine decat de la altii.

2. Studiaza competitia

Analiza concurentei este unul dintre cele mai importante aspecte de evaluat atunci cand deschizi un magazin de imbracaminte online si nu numai. Incearca sa te diferentiezi, sa dai o croiala originala magazinului tau de imbracaminte online si strategiei tale de marketing, inclusiv prin promovare google ads. Ofera preturi cat mai competitive si concentreaza-te pe promotii personalizate, oferte, dar si pe servicii precum livrari low cost, gratuite sau rapide.

3. Organizeaza si descrie produsele din magazinul tau

Ofera fiecarui produs o descriere exacta, inclusiv dimensiunea, inspiratia modelului, materialele folosite etc. si adauga imaginile obiectului la descriere. Pe web, imaginile conteaza adesea mai mult decat cuvintele. Din acest motiv, utilizeaza mai multe fotografii din unghiuri diferite sau o aplicatie care permite sa maresti produsul si ofera posibilitatea de a-l vedea in diferite culori.

4. Specifica costurile de transport si regulile de returnare

O strategie de fidelizare a clientilor si de a se dovedi serios si onest este de a specifica costurile suplimentare legate de taxe si transport care vor afecta costul obiectului. Daca ati descris bine produsele si ai fost sincer, probabil ca nu vei avea prea multi clientii nemultumiti. Explica intotdeauna politica de returnare, costurile, metodele si orele de returnare.