Bucuresti

Anunt Diamant Brol Medical Center

Brol Medical Center este o clinica privata situata in centrul orasului Timisoara avand o experienta de aproape 21 de ani in chirurgia estetica. Incepand din anul 2009 clinica isi desfasoara activitatea intr-un spital ultramodern.
https://www.brol.ro

Marketing pentru start-up-uri

Detalii eveniment

Categorie
Evenimente de afaceri
Modificat
acum 4 ani si 4 luni
Vizualizari
851

Reprezentari

DataOraLocatie
Luni 20 aprilie 201519:00 - 21:00

Voteaza & Distribuie

Prezentare eveniment

Marketing pentru start-up-uri

Ce ?
“Vanzarea înseamnă să bați la ușa cuiva încercând să-i vinzi ceva, iar marketing înseamnă să faci astfel încât să îi determini pe clienți să bată la ușa ta” (Bill Bishop, 2004).

Primul lucru la care te gândești în mod normal atunci când îți lansezi un start-up este în mod categoric: Ce uși aș putea să deschid și cum pot să fac asta? Mai precis: Cum să-mi câștig primii clienți? În acest fel, apelezi la o orientare către vânzare și e foarte probabil ca pentru mult timp de acum încolo să pierzi din vedere noțiunea de marketing. Acest atelier are scopul de a te ajuta să identificimetodele concrete prin care potențialii clienți să ajungă la business-ul tău. Este o problemă de alegere, ca întotdeauna. Și exact cu acest lucru ne vom ocupa în cadrul celor două întâlniri. Vom face alegeri ipotetice și sper ca după finalizarea lor să trecem cu adevărat la implementare. Cum vor fi structurate cele două ateliere?

Atelierul 1 – Alegeri în funcție de condiții date
Voi propune încă de la început un start-up care are deja o viziune structurată pe termen lung. Vei avea la dispoziție un produs sau un serviciu cu care vom experimenta diverse ipoteze de-a lungul atelierului. Imaginează-ți că ai ajuns în postura de manager marketing la start-up-ul cuiva și trebuie să iei diverse decizii:
1) Care este rolul meu în cadrul acestei afaceri?
2) Orientare pe produs/serviciu, vânzare sau marketing?
3) Segmentăm piața sau ne “sedimentăm” pe piață?
4) Strategie de marketing pe termen scurt, mediu sau lung?
5) Harta poziționării și “tipărirea ei” în mintea consumatorului
6) Dacă nu ești primul pe piață, ai o scuză pentru a nu fi mai bun?
7) Comunicarea de marketing în funcție de profilul consumatorului

Atelierul 2 – Alegeri în funcție de condițiile create de tine
În Atelierul 2 vom lucra împreună la niște alegeri în funcție de condiții primite de la bun început. De data aceasta, rolul principal îl vei avea chiar tu, iar noi restul vom deveni consilierii tăi pentru a te ajuta să iei cele mai bune decizii. Povestește-ne ideea ta de start-up-ului și hai să vedem cum vom face clienții să bată la ușa taJ
1) Care este ideea start-upului tău? De ce crezi că poate deveni mai bună decât a celui care a fost deja primul pe piață?
2) Primul cuvânt care va defini start-up-ul tău în mintea consumatorului.
3) Care sunt curentele pieței în care vei activa și cum te va alinia la ele prin strategie?
4) Marketingul este o activitate ale cărui rezultate se vor remarca pe termen lung. Ai răbdare?
5) Ca să obții ceva, trebuie să renunți la altceva. Care este “ceva”-ul în povestea ta? Dar “altceva”-ul?
6) De obicei, doar o cale este eficientă. Pe care o vei alege?
Te aștept la aceste două ateliere și sper să învățăm împreună lucruri frumoase unii de la alții. Sunt sigură că și tu ai multe idei pe care ai vrea să ni le povestești :)

Cu cine?
Sunt Andra Ionescu și primul job l-am avut la 17 ani. Am fost redactor la ziarul Curierul de Vâlcea. Apoi au urmat al doilea, al treilea și al patrulea. Am crezut că pot mai mult și n-am rămas doar cu “crezul”. Într-o săptămână de la idee, am deschis firma Creative Coding în 2011, împreună cu cei doi asociați ai mei: Cristi și Daniel. Nu am avut nici relații, nici bani și sincer nici cunoștințe. De la website-uri simple de prezentare, am ajuns la dezvoltarea unor aplicații complexe pentru clienți de peste hotare. De la o măsuța din dormitorul unei garsoniere în cartierul Gorjului, acum deținem două birouri, unul în București și celălalt în Londra. Am fost orientată mereu către partea practică, dar uite că viața m-a condus pe drumul ales și teoretic. Am absolvit Administrarea Afacerilor la A.S.E. și am o afacere. Iar Masterul finalizat a fost în Marketing Online și chiar în zona aceasta mă regăsesc. Mă ocup de marketing, marketing online și vânzări. Am eșuat de multe ori. Dar până la urmă am găsit calea să demonstrez că se poate.

Anunt Diamant Euroinstal

Euroinstal Bucuresti - este un jucător important în domeniul instalațiilor termice, sanitare și de ventilație, cu o experiență de peste 24 ani în domeniu.
https://euro-instal.ro