Bucuresti

Tocmai ți-ai deschis un restaurant? Iată cum să-l promovezi!

Tocmai ți-ai deschis un restaurant? Iată cum să-l promovezi!

Detalii articol

Categorie
Articole / anunturi mancare si bautura
Modificat
acum 8 luni si 3 saptamani
Apartine de
DWF
Vizualizari
243

Voteaza & Distribuie

Prezentare articol

Un business de succes nu se bazează doar pe produse și servicii de cea mai bună calitate, ci și pe o strategie de marketing adecvată. Competiția dintre restaurantele de pe piață este acerbă, dar dacă tocmai ți-ai deschis un astfel de local și crezi că poți da lovitura în afaceri, trebuie să mizezi pe promovare. Componenta de marketing este vitală dacă vrei să te bucuri de o mare popularitate și să câștigi numeroși clienți. Descoperă mai departe câteva idei și strategii de promovare a noului tău restaurant:

Construiește un website pentru afacerea ta

Odată cu deschiderea localului trebuie să pui la punct și un website de prezentare sau, de ce nu, chiar un magazin online. Prezența pe internet este absolut necesară, iar o pagină web va reprezenta inima brandului tău. Ai grijă să optezi pentru un meniu ușor de înțeles, atractiv, să integrezi fotografii de calitate, descrieri și informații nutriționale pentru preparatele culinare comercializate și alte detalii despre restaurant sau datele de contact. Întrucât promovarea este deosebit de importantă, nu uita să integrezi pe site butoanele către rețele sociale, pentru rezervări, comenzi online sau abonare la newsletter.

Optimizează platforma web

Deoarece creșterea vânzărilor prin promovare online este esențială, rămânem în zona website-ului ca să-ți atragem atenția asupra necesității optimizării platformei. Tehnica SEO (search engine optimization) te poate ajuta să atragi mai mulți vizitatori pe site prin încorporarea unor cuvinte cheie. Conținutul de calitate reprezintă o cale nemaipomenită de a construi o comunitate în jurul brandului tău. În acest sens, realizează un blog în cadrul platformei web unde să publici regulat articole, rețete, noutăți și alte tipuri de informații. Păstrează-ți blogul cât mai simplu și, chiar dacă nu postezi în fiecare zi, apreciază calitatea în schimbul cantității.

Folosește-te de email marketing

Transmiterea de emailuri se dovedește a fi o abordare de succes în marketarea restaurantelor. Este esențial să creezi și să crești o bază de date cu clienți pe care să-i ții la curent cu ultimele noutăți despre restaurant sau să le oferi cupoane de discount, promoții ori diferite oferte.

Promovează restaurantul pe rețelele sociale

Cu mai bine de 10 milioane de utilizatori la nivel național, platforma Facebook este rețeaua de socializare preferată a românilor. Aceasta oferă o oportunitate incredibilă de promovare pentru orice business. Configurează o pagină pentru restaurantul tău și începe să realizezi postări atractive, care să conțină texte și fotografii de calitate. Pe lângă Facebook, Instagram, Pinterest sau Twitter trebuie, de asemenea, să fie luate în considerare. Rețele sociale te ajută să construiești o comunitate în jurul restaurantului tău și să comunici în permanență cu clienții tăi. Totodată, acestea îți oferă și posibilitatea de a organiza ocazional concursuri și tombole prin care să crești vizibilitatea restaurantului, să atragi noi consumatori și să-i fidelizezi pe cei vechi.

Apelează la codurile QR

Codurile QR, un acronim pentru Quick Response Code (Cod de răspuns rapid) dețin un potențial uriaș și pot fi folosite cu succes în campania de marketing a unui restaurant. Aceste coduri de bare bidimensionale reprezintă o modalitate ieftină și accesibilă de a interacționa cu clienții înainte, în timpul sau după vizita acestora la restaurant. Codurile QR pot fi incluse pe orice pliant, broșură, flyer sau afiș care ajunge la client, prin intermediul său putând fi realizate trimiteri către meniul restaurantului, o ofertă promoțională sau adresa de contact.

Mizează pe conținutul video

O imagine valorează cât o mie de cuvinte, însă un videoclip poate să însemne și mai mult de atât. Așadar, încearcă să creezi conținut video și să-l postezi pe rețelele sociale și pe website. Surprinde atmosfera din restaurant în timpul orelor de vârf sau împărtășește clienților secvențe din bucătărie. Oamenii adoră să vadă ce se petrece în culise, așa că poți încerca să-ți promovezi restaurantul și prin intermediul videoclipurilor. Postează pe YouTube un film de prezentare al meniului, rețete video, mici interviuri ale clienților sau câteva secrete ale chefilor. Toate aceste lucruri te vor ajuta să obții notorietatea de care are nevoie restaurantul tău.

Posibilitățile de promovare sunt multiple, însă dacă vrei să conduci o afacere de succes trebuie să investești în marketing. Într-o piață tot mai aglomerată și competitivă, modul în care reușești să atragi atenția potențialilor clienți reprezintă o componentă esențială pentru creșterea business-ului, pe lângă produse, servicii și condiții de înaltă calitate.

Sursa foto: p0.piqsels.com/preview/534/165/264/food-lunch-meal-dinner.jpg